Wdrożenia SharePoint wykonaliśmy również dla firmy Trimed, od wielu lat związanej z branżą aparatury medycznej. Trimed jest jedynym w Polsce przedstawicielem pierwszej na świecie firmy, która zajmowała się produkcją ultrasonografów - ULTRASONIX MEDICAL z Kanady, ZONARE MEDICAL SYSTEMS - amerykańskiego producenta nowoczesnych ultrasonografów oraz specjalistycznych urządzeń służących do monitorowania rozwoju płodu oraz wielu innych urządzeń medycznych – w tym oprogramowania dla kardiologii inwazyjnej.
Aplikacja, którą stworzyliśmy na potrzeby Trimedu została wyposażona między innymi w zadania i kalendarze spotkań. Narzędziem pozwalającym na szybki i płynny obieg dokumentów i dostęp do nich, jest wprowadzona przez nas baza służąca do przechowywania i segregacji dokumentów. Wygodny Helpdesk umożliwia szybką interwencję w przypadku ewentualnych awarii systemu.
Przedsiębiorstwo zajmujące się tak wąskimi i specjalistycznymi sprzętami, wymaga indywidualnego podejścia i równie nowatorskich rozwiązań. Dlatego rozbudowaliśmy dział Serwisu, wyposażając go w szczegółową bazę danych urządzeń, informacji technicznych o urządzeniach, oraz bazę danych klientów. W trosce o profesjonalnie wykonywaną pracę, oraz sprawność urządzeń, które mają tak duże znaczenie dla leczenia i zdrowia ludzi, wprowadziliśmy system zarzadzania zgłoszeniami serwisowymi oraz planowanie następnych przeglądów.
Wygodnym rozwiązaniem, które okazało się niezastąpione, było również generowanie kart napraw w formacie PDF. By Trimed mógł odpowiednio nadzorować stan sprzedawanych sprzętów, ich serwisowanie oraz komfort i bezpieczeństwo swoich klientów, wyposażyliśmy aplikację w rejestry sprzedaży powiązane z bazami klientów oraz aparatów.