W swojej ofercie posiadamy Sharepoint Foundation 2010, który jest aplikacją pozwalającą na proste, szybkie i tanie stworzenie Intranetu dostosowanego do profilu Twojej firmy. W ramach witryn intranetowych Sharepoint tworzone są repozytoria i biblioteki dokumentów, przydzielane są zadania, publikowane ogłoszenia, definiowane obszary robocze i grupy projektowe. To wszystko sprawia, że wszystkie zasoby firmy gromadzone są w jednym miejscu, dzięki czemu obieg dokumentów, komunikacja zespołowa i zarządzanie informacją w firmie stają się bardziej uporządkowane, szybsze i tańsze. Wszystkie aplikacje z pakietu Microsoft Office System są w pełni zintegrowane z platformą Sharepoint, dzięki czemu nie będziesz musiał się martwić o kompatybilność, a przede wszystkim uczyć się obsługi nowego środowiska. Jedną z głównych cech tego Sharepoint'a jest łatwość rozmieszczania, administrowania i opracowywania nowych aplikacji.
Dodatkowo Sharepoint pozwala na prosty i bezpieczny dostęp online do wszystkich stron intranetowych w firmie. Dostęp do dokumentów, kalendarzy, kontaktów i wszystkich inncyh informacji potrzebnych do codziennej pracy mozliwy jest z poziomu przeglądarki internetowej.
Podstawowe zalety SharePoint :